Keresés ebben a blogban

vasárnap

már megint mexikói....csak kicsit másként


 Egy régi újságban találtam ezt a receptet s már a múltkor kiakartam próbálni,de Márkom fintorgott,hogy már megint mexikói. Most nem mondtam meg,hogy mit főzök,csak tálaltam :)......s ízlett :)
A csirke combokat a recept szerint csak sózni-borsozni kell és megsütni a sütőben. Én mexikói fűszerkeverékkel bepácoltam és megsütöttem. Készítettem hozzá szószt is a következőkből:
Egy vöröshagymát és egy póréhagymát felkarikáztam és olajon kellene de még van kókuszzsírom ,ezért azon  megdinszteltem. Majd rádobtam 3-4 gerezd reszelt fokhagymát, egy csíkokra vágott sárgarépát és egy kockára vágott kaliforniai paprikát. Sóztam,borsoztam. Került még bele oregánó , kakukkfű és egy pici chili. Egy kevés vizet ráöntve fedő alatt pároltam míg a répa megpuhult. Akkor beletettem 2 ek sűrített paradicsomot,2 ek ketchupot , fél citrom reszelt héját ,egy doboz vörös babot és egy fél doboz kukoricát. Egy pár percig rotyogtattam.
Tortillachipsel kellett volna tálalni,de nálunk most rizzsel került a tányérra. Maradt még szósz,az jó lesz majd csak úgy magában egy kis tortillával........holnap nekem ebédre :)

                                                                    Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése