Keresés ebben a blogban

hétfő

nyers céklasaláta

 Amikor kicsik voltak a gyerekeim gyakran, vagy gyakrabban használtam a céklát mint mostanság. Egy ideje nem nagyon akarja a fiam enni a céklát,de mióta edzőterembe jár, az izmok építésének zászlója alatt, az edzője ismét rávette a cékla evésre,ráadásul nyersen!. Az ő kívánságára készült ez a saláta, több saláta ötvözeteként. Mindent beletettünk amit kitalált s nagyon finom lett :)
Elkészítése: megpucoltam és káposztareszelőn lereszeltem 2 közepes fej céklát
                                                                                        2 sárgarépát
                                                                                        1 almát
sóztam,majd a következő öntettel nyakon öntöttük : 2 ek akácméz
                                                                               1 ek balzsamecet
                                                                               1 ek olívaolaj
                                                                               1 ek citromlé
                                                                                gondolomra barna cukor
jól elkevertem és hűtőbe tettem.  Másnapra lett tökéletes :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése