Keresés ebben a blogban

szombat

és megint fáááánk de most géppel


 Már egy pár hete ígérgetem a fiúknak a fánkot,de csak ma jutottam odáig,hogy ígéretem be is váltsam :)
A már jegyzett,jól bevált fánk receptemet használtam
http://tunder-konyha.blogspot.hu/2012/01/fank-fank-fank.html  azzal a különbséggel,hogy a kenyérsütőgépet használtam....bedagasztotta és megkelesztette,amikor kész volt,átgyúrtam,kiszaggattam és hagytam még egyszer megkelni. Alig 2 óra  és már sültek is a fánkok.
Ebből az adagból nekem 24 db lett.

A fánk sütés apró trükkjei: ne süssük frituba,mert elmerül az olajban
                                         kevés olajat tegyünk a lábosba és figyeljünk a hőmérsékletre
                                         közepesen meleg olajba süssük
                                         közepét sütés előtt benyomjuk és mélyedéssel lefelé tesszük az olajba ,akkor megmarad a mélyedés amibe a lekvárt tehetjük
                                         a cukrot csak közvetlen evés előtt szórd rá (elolvad)
                                          még finomabb ha a lekvárt egy kicsit megmelegíted
Fogyasztható lekvárral,porcukorral,fahéjas porcukorral.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése