Keresés ebben a blogban

szombat

különleges fűszerezésű paradicsomszósz

Ezt a szószt is a mexikói húshoz készítettem,de bármi máshoz hasznosítható ha nem ragaszkodol a hagyományos ízekhez.
Hozzávalók: 1 közepes fej vöröshagyma
                    2 gerezd fokhagyma
                    1 kk gyömbér
                    1 kk oregánó
                     1 mk őrölt szegfűszeg
                     2 db 40 dkg.os hámozott paradicsom
                      1-1 kk barna cukor és balzsamecet
                     só,bors

Elkészítés: A vöröshagymát apróra vágtam és egy kevés olívaolajon megdinszteltem. Sóztam,borsoztam ,beletettem a fokhagymát és többi fűszert is.,aztán jöhetett a paradicsom a levével együtt és a barna cukor. Adtam még hozzá 1 dl vizet. Hagytam felforrni, lefedtem és kb 20 percig főztem lassú tűzön. Amikor kész volt akkor adtam hozzá a balzsamecetet és elzártam alatta a gázt.
Érdekes,különleges ízü szósz ami pl paradicsomos húsgombóchoz is használható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése