Keresés ebben a blogban

vasárnap

Currys-zöldséges csirkemell pennével



Elhangzott a szokásos kérdésem a fiúk felé,hogy -mit főzzek ?
 s meg kaptam rá a szokásos választ,hogy - finomat! Ez lett a mai finom :).....s tényleg finoooom !
Hozzávalok: 500 g penne tészta
                     50-60 dkg csirkemell
                      2 közepes kaliforniai paprika (a fiúk sokalták,legközelebb én csak egyet teszek bele)
                      6-8 db közepes fej sampion gomba
                       5 gerezd fokhagyma
                      1 doboz bab konzerv (nekem most vörös volt itthon )
                      1 dl száraz fehér bor (elhagyható)
                       3 ek méz
                       500 ml főzőtejszin
                         só,bors, curry

A pennét sós vízben 10 perc alatt megfőztem. A húst csíkokra vágtam és egy serpenyőben meg pirítottam,majd szürőlapáttal kiszedtem és félretettem. A vissza maradt olajban megpirítottam a szétnyomott fokhagymát,hozzá adtam a felkockázott paprikát,a feldarabolt gombát és egy pár percig pirítottam,majd rá locsoltam a mézet. Ezzel karamellizáltam egy kicsit,majd jött a bab (eredetileg lencse kellene bele,de Tibimet ki lehet a lencsével üldözni a konyhából,így a kedvéért lett bab :) Sóztam,borsoztam majd ráöntöttem a bort és a főzőtejszínt. Összefőztem és csak a végén tettem bele a curryt . Utána vissza tettem a csirkemell csíkokat .
Egy elég híg szószt kaptam,de nem baj mert így nem lett száraz a tészta,volt mit felszívnia.
A végén összekevertem a tésztával.
                                                        Jó étvágyat ! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése