Keresés ebben a blogban

hétfő

savanyúkáposztás tócsni

Szeretem ,szeretjük a tócsnit,már más változatát is kipróbáltam,csak egy bajom van vele......utálom lereszelni a krumplit. Hát ebben nem kell ! :)
 Már vagy két hete találtuk ezt a receptet a Blikk Nők -ben (ez itt a reklám helye :) a kedvenc kolléganőmmel. Ő el is ment a piacra és hozott nekem káposztát.....na azóta nyúz,hogy kipróbáltam e már.
Ma jött el a pillanat......kipróbáltam...finom.....annyira,hogy még kostoló sem maradt.
Kipróbálás gyanánt csak az írt adagnak a felét készítettem el, megkostóltam aztán elmentem a boltba. Közben haza ért a "kisfiam", mireén is haza értem a boltból már csak az üres tányért találtam :)
Szóval jóóóóóó

Hozzávalók (fél adag) 20 dkg savanyúkáposzta (nálam most 30ra sikeredett)
                                     1 csomag újhagyma
                                     10 dkg szeletelt sonka (most jó 15 dkg bacon :)
                                      10 dkg liszt
                                      1 tojás
                                     50 ml tej
                                    fűszerek: só,bors, őrölt kömény izlés szerint

A káposztát egy kicsit átmostam ,csak annyira,hogy a lé lejöjjön róla ,és felaprítottam. A bacont felkockáztam és zsírjára sütöttem. Azzal együtt adtam a káposztához. A hagymát felkarikáztam és azt is bele kevertem. Majd a többi hozzávalóval jól elkevertem, addig míg jól egybe álló masszát kaptam. Forró olajba szaggattam egy kanál segítségével,és mind két oldalát pirosra sütöttem.
A recept szerint kapros-paprikás tejfőllel még finomabb. Na erről nem tudok nyilatkozni,mert mire haza értem a tejfőllel már nem volt mire kenni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése