Keresés ebben a blogban

szombat

fokhagymás sültpaprika

A mexikói húshoz kellett sült paprikát csinálnom. Még sosem készítettem,de már másoktól hallottam,hogy milyen macerás. Sütőplatnin sütni, figyelni,forgatni,arról nem is beszélve,hogy állítólag büdös lesz tőle a lakás. Na ezeket megelőzve találtam ki egy másik módszert. Állíthatom,hogy gyors,egyszerű,nem álltam mellette,csak időnként ránéztem :)
Szóval fogtam 2 db kaliforniai paprikát és szélesebb csíkokat vágtam belőle. A sütőt maximumra kapcsoltam,alsó-felső sütésre. A gáztepsit kibéleltem alufóliával ,és bele sorakoztattam a paprikákat héjukkal lefelé. A forró sütőbe toltam,és csak arra figyeltem,hogy nehogy túl égett legyen a héja.Amikor úgy gondoltam,hogy már jó(nálam 10-15 perc),egy hússzedő csipesszel leemeltem az alufóliáról és egy tálba tettem őket ami lefedtem alufóliával. Így hagytam kihűlni. Amikor kihűlt lehúztam a héját és nyakon öntöttem fokhagymás olajjal.
Fokhagymás olaj : 1dl olívaolajba reszeltem 3 gerezd fokhagymát és a mikróban egy kicsit felmelegítettem,így jobban elolvad benne a fhagyma.
Megint letakartam és hűtőbe tettem másnapig.
Köretnek is fogyasztható húsokhoz,de én most más célzattal készítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése