Keresés ebben a blogban

csütörtök

fetás-olívás muffin csak nekem

Ez a recept is Stahl konyhájából származik és már jó ideje elakartam készíteni,de a fiúkat kilehet üldözni a világból az olívabogyóval ezért mindig elmaradt. ......
Ma önző voltam és csak magamnak sütöttem.......na meg vittem át az ősöknek is

egy tálba összekevertem 20 dkg lisztet
                                         1 sütőport
                                         sót,borsot, bazsalikomot,oregánot
                                         felkockázot fetasajtot ,darabolt fekete olívabogyót

egy másik tálba : 1 kis doboz kefirt
                             1 tojást
                              1 dl olívaolajat összekevertem majd beleöntöttem a lisztes keverekbe.

Jól összekevertem és elosztottam a muffin formákba. Mindegyik tetejére tettem még egy szem egész olívabogyót




160 fokon tűpróbáig sütöttem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése