Keresés ebben a blogban

hétfő

mi legyen a pulykából? vagyis nézzük mi van a hütőben

Kiolvasztottam a pulykamellett,hogy brassóit csinálok belőle. Tudom most többen felmordulnak,hogy pulykából ??!!.......igen,én ilyen pulykás brassóit szoktam csinálni,mert a fiúk nincsenek oda a disznó húsért.......persze szűzérméből nekik is megy a brassói,de most pulykából készült volna.......de nem volt kedvem sem enni,sem elkészíteni. Márpeddig ha úgy megyünk be a konyhába,hogy nincs kedvünk főzni akkor abból nem sok jó fog kisülni...........egyszer valahol azt olvastam,hogy mérgesen,rossz kedvűen sem szabad főzni,mert nem sikerül az étel és rossz kedvű lesz az egész család ......na jó nem pontosan így volt írva,de a lényege ez volt :)
Szóval a lényeg,higy nem volt kedvem brassóit gyártani,s a fiúk sem ragaszkodtak hozzá.
Akkor mit csináljak a pulykából ? kérdésre peddig rögtön jött a válasz -Finomat !
Körül néztem a hűtőben és lényegében felhasználtam amit találtam.
A pulykamellet felszeleteltem,kicsit kiklofoltam és sóztam.  Felvertem 2 tojást amibe sót és szerecsendiót tettem. Találtam még kb egy tíz dekányi sajtot ,azt is lereszeltem egy tálba, A hús szeleteket először lisztbe,majd a fűszerezett tojásba végül a sajtba mártottam . A szeleteket egy vajjal kikent jénaiba tettem. Volt még felszeletelve a töpörtyűzésből megmaradt lilahagyma,azt is rászórtam. Na meg még van medvehagyma is,abból is csipkedtem a tetejére. A végén nyakon öntöttem egy fél doboz tejszínnel és bedugtam a sütőbe. Pirulásig sütöttem.
A fiúk szerint finom lett.........amit rendeltek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése