Keresés ebben a blogban

szombat

Tibor napra sárgarépás máktorta



Holnap lesz Tibim nevenapja. Neki készült ez a meglepi torta.Nem régen találtam ezt a receptet itt valahol a neten,és úgy gondoltam,hogy az egészség jegyében ez lesz a meglepije. Meglepi volt a javából,mert nem mondtam meg,hogy miből sütök. Amikor kiderült,hogy mák és sárgarépa,erősen kételkedett,hogy jó lesz a torta. De jóóó lett :)........csodálkozott is

Hozzávalók: 1 nagy sárgarépa
                     2 tojás
                     20 dkg cukor
                     15 dkg darált mák
                     20 dkg liszt
                     1 mokkás kanál szódabikarbóna
                     2 citrom reszelt héja
                     2 dl tejfől
                     1 dl tej

Az elkészítése is roppant egyszerű :)
A répát megpucoltam és belereszeltem egy nagyobb mély tálba,ráreszeltem még a citromok héját . Rá ütöttem a tojásokat,hozzá adtam a cukrot meg a tejfölt. Robotgéppel összekevertem,majd hozzá adtam a mákot ,lisztet,szódabikarbónát.Megint kevertem,majd 1 dl tejjel hígitottam.
Egy nagyobb tortaformába öntöttem és 180 fokra előmelegített sütőbe toltam.
Tűprobáig sütöttem. Tálra téve hagytam kihűlni
Amikor kihült porcukorral kell megszórni. Én azzal díszitettem
egyszerű,gyors és finom süti. Kávé mellé is nagyon izlet



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése