Keresés ebben a blogban

csütörtök

Medvehagymás húsgombóc currys szósszal Stahl után szabadon





Ezt a receptet a Stahl konyhából már régen kinéztem,de szokásomhoz híven ezen is változtattam, hogy megfeleljen a saját ízviláginknak. A húsgombócba pl petrezselyem  kellett volna,de én nem szeretem az ízét,viszont volt még a hűtőben medvehagyma,így az került bele. Csirkemell helyett pulykamellet használtam.......de inkább írom,hogy én hogy csináltam

Fél kiló darált pulykamellhez adtam egy kisebb fej reszelt vöröshagymát, 1 tojást, 2 ek zsemlemorzsát, sót, borsot és apróra vágott medvehagymát. Összegyúrtam és kis gombócokat csináltam
Ezeket a gonbócokat olívaolajon megpíritottam
amikor már szép pirosak voltak a gombócok,megszórtam 1ek liszttel és egy prcig tovább pirítottam,majd rámorzsoltam 1 leveskockát,rászórtam 1 ek curryport és felöntöttem másfél dl vízzel és másfél dl fehérborral.
lassú tűzön,lefedve 20 percet főztem,majd felöntöttem egy dl tejszínnel. Én rizs helyett tésztával tálaltam.

Márk még forrón,hümmögve tömte magába ......- Finom ? -kérdeztem
                         - Ühüm,olyan....olyan....olyan nem tudom milyen finom,de finom :) :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése