Keresés ebben a blogban

vasárnap

Fetával töltött csirkecomb paradicsom mártással

 Hétvégén megint az történt mint a múltkor,azaz a hütő tartalmának felhasználása.
Volt filézett csirkecombom,volt maradék fetasajtom......ebből kellett valamit kihozni :) ez lett belőle

A csirkecombokat kiterítettem és fűszereztem: só,bors, bazsalikom, oregánó, rozmaring
A fetasajtot annyi felé vágtam ahány csirkecombom volt és egy csík sajtot a fűszerezett combra tettem. Feltekertem, hústűvel összetűztem és tálba tettem. Sorba raktam a tekercseket és meglocsoltam egy kis tejjel és még a maradék fetát is rászórtam.
180 fokos sütőbe toltam és pirosra sütöttem kb 45 perc
Amíg sült elkészítettem a paradicsom mártást,mert a fetához szerintem nagyon illik és a Márk a multkor hiányolta a húshoz a mártást. :)
Nálam a paradicsom mártás nem édes,cukrot nem is tartalmaz és lényegében azokat a fűszereket használom mint a húsnál. Egy fej vöröshagymát apróra vágtam,3 gerezd fokhagymát lereszelte. Kevés olajon a hagymákat megdinszteltem,majd felöntöttem paradicsomlével. Került bele még só,bors,bazsalikom,oregánó és egy csipet rozmaring. Összefőztem. Tálalásnál a húsra kanalaztam belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése