Keresés ebben a blogban

szombat

Sütőtökös lencsesaláta.....megint csak nekem

Ez megint az az étel amivel a fiúkat kilehet üldözni a világból ,mert a lencsét csak főzeléknek és csakis 1 évben 1x hajlandóak megenni,a sütőtököt meg csak rántott formában.
Mivel még volt itthon a tél utolsó hirnökeként  egy sütőtök elkészült a sali de csak nekem .
 Bár Tibi megkostólta de közölte,hogy ez nem az ő ízvilága.
Érdekes de finom saláta,nekem ízlik .........szerintem érdemes kipróbálni :)

Hozzávalók : 50 dkg felkockázott sütőtök
                       1 apró szemű konzerv lencse (400 g)
                       1 ek citromlé
                       1 ek méz
                       2 ek szójaszósz
                       3 ek olíva olaj
                       frissen őrölt bors

A felkockázott sütőtököt 2 ek olíván megpirítottam,majd hozzá adtam a lecsöpögtetett lencsét.
Hagytam kihűlni.  Elkevertem a citromlét,a mézet és 1 ek olívát és a kihült salátára öntöttem.
Átkevertem majd meglocsoltam a szójaszószal . Tetejére tettem egy kevés borsot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése