Keresés ebben a blogban

szombat

Amarettos baracklekvár

Kaptam sárgabarckot amit ismét rummal akartam eltenni,de nem kaptam rumot :( bár az is igaz,hogy nem jártam miatta üzletrőé üzletre :)......így maradt az amareto ami viszont volt itthon.
Idén így készült a lekvár egy része,mert lett gyömbéres-fahéjas is.
Hozzávalók: 2,7 kg pucolt barack
                    1 kg cukor
                    1 üveg vanília aroma
                    2 zacskó 3.1-ben dzsemfix
                    2 dl amareto
A barackot megmostam, forró vízbe mártottam és lehúztam a héját. Botmixerrel összetörtem a barackot és hozzá adtam a cukrot meg a vaníliát. Feltettem főni. Amikor felfort bele szórtam a dzsemfixet és tovább rotyogtattam. Amikor felhabosodott takarékra tettem és addig főztem amíg a habja el nem főt. Ekkor tettem bele az amaretót. Rottyantottam rajta még egyet ,majd üvegekbe töltöttem., és gyorsan fejre állítottam őket.
Még most is így pihennek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése