Keresés ebben a blogban

szerda

Mascarponés palacsinta

Maradt a szülinapi torta mascarponéjából egy adagnyi a hűtőben amivel kezdenem kellett valamit mielőtt tönkre megy.Elkezdtem nézelődni a neten és találtam ezt a receptet
http://chefcricket.blogspot.hu/2014/06/tiramisu-palacsinta.html
A palacsintát ugyanugy készítettem mint a leírásban. Sütés után egyáltalán nem hasonlít a megszokott palacsintához....egy vastagabb tésztát kaptam,de önmagában is finom. Ami kimaradt azt eper lekvárral ettük meg,úgy is finom.
A krémhez nem volt csak 200 ml-s tejszínem itthon,így az került bele.....lehet azért lett sok a palacsintám :)
A tetejét kakaó és nescafé keverékével szórtam meg. Most éppen pihen a hűtőben,hogy össze érjenek az ízek . Később megmondom milyen volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése