Keresés ebben a blogban

szombat

Csirkés makaróni a sütőből

 Valamikor régebben olvastam egy hasonló receptet a neten,azt formáltam át a saját ízlésünkre.
Én szeretem pl a paradicsomot fokhagymával és tejfőllel vegyiteni és a húsok alá szalonnát tenni.
 Különösen a száraz húsok alá pl mint a csirkemell. Na ezek egyvelegéből állt össze a mai ebéd :)
Amit használtam : 1 csomag makaróni
                           1 csirkemell kb fél kg
                           1 vöröshagyma
                           füstölt szalonna
                           kevéske fokhagymakrém, só,pirospaprika
                           egy löttyintés paradicsomlé
                          1 kis doboz tejfől, + 2 ek liszt
                          3 tojás
                          10-15 dkg reszelt füstölt sajt
S ahogy készült: A makarónit sós vízben megfőztem és félre tettem. A csirkemellet apró kockákra vágtam.  Egy nagyobb serpenyőben,( én wokot használtam,hogy ne kelljen annyit mosogatni :) )öntöttem egy kevés olajat és rádobtam a felkockázott hagymát + a szalonnát. Szalonnából nem tudom pontosan,hogy mennyit tettem,csak úgy gondolomra. Együtt píritottam a  hagymával míg a szalonna meg nem pirult. Akkor levettem a tűzről és megszórtam pirospaprikával és nyomtam bele egykevéske fokhagymakrémet. Jól elkevertem és   visszatettem a tűzre. Beletettem a húst és együtt pirítottam a hús fehéredéséig. Sóztam és   nyakon öntöttem egy kevéske paradicsomlével. Ebben a lében főztem a hús puhulásáig.   Nem sok idő ! Majd megszórtam 2 ek liszttel és ráöntöttem a tejfölt. Jól elkevertem és hagytam egyet rottyanni. Majd lehúztam a tűzről és beleöntöttem a makarónit. A tojásokat egy csipet sóval elkevertem és a tészta tetejére öntöttem. Az egészet jól összekevertem.
Egy jénai tálat kivajaztam ,zsemlemorzsával megszórtam és ebbe öntöttem a tésztás keveréket. A tetejét megszórtam a reszeltsajttal és 180 fokos sütőbe toltam. A sajt pirulásáig sütöttem .

                         
                              A fiúk szerint nagyon finom lett :)   Próbáld ki :) Jó étvágyat hozzá ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése