Keresés ebben a blogban

szombat

Gombás csirkemell

Ma megint olyat akartam készíteni ami gyorsan készen van,mert várt még rám 5 kg sárgabarack,hogy lekvárrá változzon. Ezért ezt hoztam ma össze :)
A csirkemelleket ( 2db) felszeleteltem és egy kicsit kiklopfoltam,majd sültcsirke fűszersóval beszórtam. Egy olajjal kikent jénaiba fektettem.Fél kiló gombát megpucoltam. Egy fej vöröshagymát kevés olajon megdinszteltem,majd rádobtam a gombát. Sóztam,borsoztam és addig pirítottam amíg a gomba leve elpárolgott. Ekkor megszórtam egy kis bazsalikommal és elkevertem benne egy kis doboz tejfőlt. Ezt terítettem a hús tetejére,és betoltam a sütőbe. 30-40 percet sütöttem,majd rászortam a tetejére egy kevés reszelt füstölt sajtot,csak mert volt a hűtőben egy kis darab :)
Sült krumplival és rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése