Keresés ebben a blogban

szerda

extra gyors hagymásbab

Tegnap olyan napom volt ami bár ritkán, de azért szokott lenni ......vagyis nem volt kedvem főzni meg úgy általában semmihez......még a végeredményt feltölteni sem. De az én kamasz fiamat úgy alapjában nem izgatta,mert ő konkrétan éhen akart halni egy teljes csomag virsli elfogyasztása után is :) Nem volt mit csinálni körülnéztem mi van itthon. Találtam 4 doboz babkonzervet, 3 paradicsomosat 1 simát, s volt még virsli is a hűtőben meg egy darabka szalonna is. Ezt ütöttem hát össze :)
Igy készült : egy darabka szalonnát felkockáztam, 3 fej vöröshagymát felcsíkoztam és egy kevéske olajon elkezdtem dinsztelni. Közben a virslit (3 csomag füstli volt ) felkarikáztam és azt is rádobtam. Együtt pirítottam egy rövid ideig majd nyakon öntöttem a babokkal. Jól elkevertem és mivel nem találtam elég szaftosnak gondoltam teszek bele kecsapot. Közben észre vettem,hogy ott figyel a hűtőben egy fél doboz sűrű paradicsomlé. Megmentve a megromlástól azt is ráöntöttem+ egy kicsi kecsap. Só,bors, kostolás.
Egyett rottyant és már lehetett is enni.
Márkom két nagy tányérral evett úgy hogy még él :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése