Keresés ebben a blogban

kedd

Őszibarackkrémleves

Az elmúlt napok kánikulai melegében nem kívántuk a forró levest........én mondjuk a levest sem,de Márkom kitalálta,hogy ő gyümölcslevest enne. Oké de milyet. A Lidl.ben 200 volt az őszi úgy,hogy el lett döntve ,hogy abból lesz leves, bár fogalmam sem volt,hogy hogy fogom elkészíteni. 
Aztán bementem a konyhába és a fantáziámra bíztam. A végén már 2-3 tányérral evett......akkor csak nem lett rossz :)
Így készült: 1.5 kg őszit megpucoltam ,felkockáztam és fazékba tettem. Egy narancs héját belereszeltem ,levét kicsavartam és azt is hozzá tettem. Szórtam rá egy kevés cukrot, fahéjat,örölt szegfűszeget és kardamont. Került bele még egy csipet só is ,és felöntöttem annyi vízzel ami éppen ellepte. Feltettem főni,de amikor egyet rottyant már le is húztam és botmixerrel pürésítettem. Adtam hozzá egy pohár száraz fehérbort és felöntöttem annyi tejszínnel,hogy megfelelő sűrűségű legyen. Egy ujjabb rottyanásig visszatettem a tűzre,majd kihűtöttem. A hűtőből kivéve belekockáztam még 2 barackot.
Szerintem isteni lett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése