Keresés ebben a blogban

kedd

Csőben sült cukkini meg egyebek

Beindult a cukkini szezon és ismerősünk kertjében bő a termés :) ezért kaptunk tőle egy jó nagy cukkinit. Cukkiniből készült már nálunk kenyér, lapcsánka,gofri, muffin.......most valami újat akartam. Mivel egész nap esett bevetettem magam a konyhába,körül néztem a hűtőbe és összeütöttem ezt a valamit ,amit nevezhetünk rakott zöldségnek,bár Márk szerint ha nincs benne hús akkor nem rakott,hát lett csőben sült zöldségek.
Amit használtam : 1 nagy cukkininek a fele
                           1 piros paprika (kápia) 1 sárga paprika
                           1 nagy fej lilahagyma
                           2 nagyobb paradicsom
                           grillzöldség fűszerkeverék,só,bors,bazsalikom(örölt)
                           mivel nem volt elég a tejfölöm így kb 2 ek tejföl+ 1 kis pohár natúr joghurt
                           2 tojás
                           1 tejszines krémsajt
                           reszelt füstölt sajt
Így készült: a zöldségeket felkarikáztam,a cukkinit egy kicsit besóztam. Egy jénai alján szétlocsoltam egy kevés olíva olajat és erre tettem egy réteg cukkinit amit megszórtam a grill fűszerrel,majd jött a piros husu paprika,utána a sárga, erre került a paradicsom,utána a hagyma és a tetejére megint cukkini fűszersóval meszórva.  A tojásokat egy tálban felvertem,hozzá kevertem a kevéske tejfölt meg a joghurtot és a krémsajtot. Fűszereztem majd a cukkinire öntöttem. Reszeltem rá füstölt sajtot . Maradt még felkarikázva paradicsom,azt a tetejére tettem. Így nézett ki a végén mielőtt a sütőbe tettem















ahol 180 fokon fél órát sütöttem. Ilyen
               















lett a végén :) Ja és finom is ! Érdemes kipróbálni :) Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése